missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

svar till Anonym

Publicerad 2011-11-24 11:01:11 i Allmänt

hade fått en kommentar på mitt inlägg "länge sen nu" och ja klistrar in det här

Anonym
om länge sen nu:
jaf faattaaar inte hur du tänkte när du raderade vänner fårn fb riktigt.. vill du förklara?? Krams
Jag kan jätte jätte gärna förklara detta för dig men jag har ju ingen som helst aning om vem du är iomed att du anger dig som anonym. om du varit vän med mig på fb vilket jag antar eftersom din kommentar är skriven som den är så skicka gärna ett mail till mig där så kan ja förklara hur ja tänkte i just ditt fall. förmodligen så har vi inte pratat på ett tag på varken fb eller i verkliga livet och när ja rensade bland mina vänner så fick du förmodligen följa med av den andledningen.  det är det svaret jag kan ge dig så här på rak arm med tanke på att ja inte vet vem du är.. lite svårt att svara då :)

men när jag gör en rensning bland vänner på fb så rent allmänt så kollar jag igenom vilka ja pratar med, vilka som är inne och gillar/kommenterar/eller skriver till mig på fb och de som inte gör de och som ja nästan aldrig heller är inne på deras sida så att säga o kollar gillar eller kommenterar de åker bort. vill man trots detta vara vän med mig på fb är man helt å fullt välkommen att skicka en ny vänner förfrågan. och som sagt om de fanns andra andledningar till att just du fick lämna min vänner lista så kan ja inte svara på det utan att du hör av dig o berättar vem du är.

Hoppas att detta är en förklaring som du känner dig nöjd med och ja ber om ursäkt om du på något sätt har tagit illa vid dig då du uppenbarligen har blivit borttagen från min vänner lista. hör gärna av dig om det är något mer du funderar på.

annars då? vad händer? inte mycket faktiskt de rullar på som vanligt, jobbar grejjar fixar tränar hund, jobbar fixar grejjar tränar.. ja de e väl lite så de e just nu.

Ska försöka komma iväg å kolla bromsarna på bilen åxå då de har börjat låta lite när ja bromsar, INTE BRA INTE BRA!

nää nu blir det att göra sig i ordning för att sen åka mot jobbet, ha en riktigt bra dag allihopa!

I dag firar jag 3 år med min älskling! <3

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela