missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

Vädjan

Publicerad 2012-07-17 12:23:39 i Allmänt

Jag har en liten vädjan.. jag skulle vilja be alla som läser min blogg, oavsett om ni är nya eller gamla läsare att gå in på facebook och dela detta evenemanget.. ingen kan göra nått men alla kan göra lite och genom att bara dela detta eller gå med i detta kommer göra skillnad.. ni som har egna bloggar dela detta gärna där ni åxå precis som jag gjort.. det tar inte lång tid o alla har vi väl 5 minuter till övers varje dag där vi kan ägna en liten tanke åt detta å dela det vidare!
https://www.facebook.com/events/402293739819670/

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela