missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

tiden bara rusar iväg på ett långsamt sätt..

Publicerad 2012-12-15 12:47:06 i Allmänt

jaa de e lite så jag känner faktiskt.. Tiden går egentligen ganska fort men när de kommer till att ja vill att de ska bli dags för lillen i magen att få komma ut och se dagens ljus så går de enormt långsamt!!
Känns som det är en evighet kvar men de e de ju inte, (egentligen) e väl bara att man längtar sååå mycket efter honom tror jag :)
 
Kevvan har en liten skräckblandad förtjusning inför lillebrors födelse tror ja.. Han e ju verkligen LIVRÄDD för spädbarn och fram tills att de e ca 3-5 månader eller nått sånt men innerst inne så e han nog ganska spänd å förväntansfull han åxå ;)
 
SÅ sn'lla lilla killen kan du inte bara komma ut nu..
Mamma har ont o gillar inte foglossningen du gett henne och ja gillar inte heller mina vader och fötter som nu mer går under namnet "hobbits" då de verkligen påminner om en hobbits fötter ;) och håriga ben.. bläsch!
 
bjuder på en bild från V 23.. e betydligt större nu kan ja lova och känner mig mest som ett ja jag vet inte vad...

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2012-12-17 13:29:15

Ja de är ju så när man längtar efter nått.. bilden syns dock inte. Hoppas de går fort nu. kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela