missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

bara så att alla vet...

Publicerad 2012-08-05 12:31:28 i Allmänt

Jag är ingen psykolog o ja kommer aldrig att bli, vissa kan ja gärna lyssna på å ge råd till men när vissa hör av sig en gång om året å vill "spy ur sig" för att de mår såååå dåligt då kan de kvitta.. kan de inte höra av sig annars så kan de kvitta. ursäkta mig men ja e ingen jävla hobby psykolog. passar jag inte när ni mår bra så tänker ja inte passa när ni inte mår bra thats it

ha en bra dag för de tänker jag ha

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2012-08-05 21:41:37

Är väl inte mer än rätt ju, trodde jag folk visste. Att de är rent hyfs.. att man delar med sig både på gott och ont.. Stampa ner och säg ifrån.. *kramis på er*

Svar: ja man kan ju tycka det men tydligen inte..
Petra Ohio

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela