missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

lite besviken men EJ förvånad..

Publicerad 2012-08-04 10:43:49 i Allmänt

ni som har mig på facebook vet att ja varit lite "hemlig" med något ett bra tag nu å lagt ut lite hintar än här å än där ;)
för några dagar sedan så hade ja som status att ni snart inte behövde vara nyfikna längre och att en del skulle bli glada å en del inte..

Oj oj oj så rätt jag hade!! Jag la häromdagen ut en bild på mig å uppdaterade därmed min profilbild där ja visade upp en tjock gravid mage.. fick enorm respons på detta såklart men massa Likes å kommentarer.. MEN det finns faktiskt EN som jag Misstänkte inte skulle varken gilla eller kommentera.. trodde dock att han kanske kunde skicka ett grattis sms åtminstone... men oj så fel jag hade där.. och ja jag vet att han faktiskt sett bilden o läst de senaste dagarnas status uppdateringar så de e ingen ursäkt att han inte skulle ha sett för jag VET att denna personen är inne på min sida väldigt ofta det märks de gånger vi pratat i luren eller så.. vilket inte är såå ofta längre visserligen men ändå..

men men de visar bara att han faktiskt alltid har ljugit om att han är såååå glad för min skull å bla bla bla.. men de e hans förlust om han inte vill gratta mig då behöver han inte! men de e bra då vet jag vart du står..
som sagt ja misstänkte att du inte skulle gilla eller kommentera mitt foto eller nån av mina statusar men ja hade faktiskt förväntat mig ett grattis sms ialla fall..
skulle de komma ett från dig nu de senaste dagarna efter att du läst detta ja men då kan du väl strunta i att skicka de istället för ja vill inte ha ett pga att du läst å sett att ja blev besviken på dig..
have a nice life!

för övrigt så ÄLSKAR ja mina pojkar!! Kevin å Andreas love yaaa!!

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2012-08-05 21:49:17

Jag har min aning,men är ej säker. Så jag tänker inte skriva ut nått namn. Men är det den jag tror,så fy på dig.

Svar: tror du har rätt i dina misstankar så inga namn behövs där inte.. någon som varit "sur" på mig å Andreas förut.. tråkigt tycker jag men som sagt det är hans bekymmer nu vet jag vart han står till 110% ialla fall
Petra Ohio

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela