missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

borde sova..

Publicerad 2013-02-01 02:01:53 i Allmänt

men de går inte, tankarna virvlar runt i skallen på mig 'än hit än dit.. Varför, och varför nu? Jag är ju av den tron att allt händer av en endledning.. men va fan är andledningen till detta? kan inte senågon som helst andledning till de här..! halv ligger här i sängen å ögonen svider men de e helt lönlöst att sova, de går bara inte. Oliver ligger i sin säng å låter lite misstänkt.. blir nog snart att byta blöjja för de låter som han planerar en riktig bajs fest åt mig..

fick en del goda nyheter idag som känns enormt bra.fan vad gött. längtar <3

är sugen på choklad åxå.. tror ja smäller av snart. skulle vilja ha en geisha fan va gott de hade varit.
hua de värker i bröstet på mig, nästan så kraftigt som en riktigt het eld...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela