missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

sometimes it might

Publicerad 2012-07-20 10:56:41 i Allmänt

just be this way..
trodde en blogg var till för att skriva vad man tycker tänker vill känner och sånna saker o jaaa igår mådde ja skit rent ut sagt å då skrev jag de. när man mår skit då tänker man kanske inte så som man gör när man mår bra o e glad å allt sånt.. så de så.

fick åka in till CSK igår pga hemska magsmärtor, var bland de värsta ja kännt tror ja FY FAN rent ut sagt! fick hjälp förvånansvärt fort faktiskt, allt som allt från att ja klev in på akuten tills att ja klev ut så tog de kanske 3-3,5 timme eller nått sånt. slapp ialla fall blodprover, men har fått lära mig att flytande xylocain smakar skit å de e verkligen ingen höjdare.. hela munnen OCH halsen blir helt bedövad å man känner inget alls inte ens när man sväljer fy fan för att inte prata på smaken.. BLÄSCH. trodde de skulle komma upp igen

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2012-07-22 11:25:14

men usch då!! hoppas allt gick bra,kramisar.. och ja i en blogg ska man få skriva av sig,nån som påstår nått annat??

Svar: jo tillslut gick allt bra. men kan säga att magkatarr är INTE att leka med.. fy fan vilken smärta!! föder hellre flera barn om o om igen UTAN bedövning även de i stället för att få magkatarrs anfall eller vad man ska kalla de fy farao!!!
Petra Ohio

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela