missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

idag vill jag VARNA alla som gillar bullar

Publicerad 2012-07-27 10:31:15 i Allmänt

precis som rubriken utlyser så vill jag gå ut med en varning till alla som gillar bullar.. själv älskar ja kanel/vanilj bullar spelar ingen roll bara de e en traditionell bulle så att säga i kanelbulls format, sen kan innehållet vara kanel eller vanilj eller ja nästan vad som helst..

alla har väl nån gång varit med mamma/mormor/farmor eller liknande som barn å bakat bullar eller nått sånt? det älskade jag ialla fall att göra när jag var liten.. o ibland så lyckades man få sig en liten deg bit att mumsa i sig.. åååå vad ja älskade dessa degbitar dom var nästan godare än själva bullarna i sig när de blev färdiga ;)

ja ja förlåt ja märker att ja kommer i från varningen här.. som sagt ja vill ialla fall varna alla er som äter bullar och/eller bulldeg ibland att genast sluta med detta.. senaste månaderna har ja mått ganska konstigt å allt har varit upp å ner jaa det har verkligen varierat.. och nu förstår jag varför..
det beror på all denna bulldegen/bullarna som ja proppat i mig genom åren.. nu har bullarnas förbannelse träffat mig.. trodde detta var en myt men som ni ser klart å tydligt på bilderna nedan här så jäser de för fullt.. så som sagt jag vill varna alla där ute att vara försiktiga med bullar/bulldeg.. annars kanske ni slutar som mig ;)

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2012-07-27 20:38:05

Hahah!
du är rolig du,tur att de jäser klart nån gång,så du/ni får njuta av den färdiga lilla kanel/vanilj-bulle....
ska bli så kul!!

Svar: haha japps de e tur de.. med tanke på hur ja börjar se ut så... ;)
Petra Ohio

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela