missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

åååå vad trött jag blir!!

Publicerad 2012-08-18 16:43:36 i Allmänt

Lådbil nästa kanske!!
jag har verkligen någon form av förbannelse över mig när de gäller bilar!!
Har haft lika många bilar som ja år ja haft körkort, den första var de egentligen inget fel på men den var för liten så de funkade inte riktigt..
men sen har de fan i mig gått utför mest hela tiden, trodde ja fick tag på en bil som verkligen skulle göra så jag slapp en himla massa krångel när ja åkte till bilfirma o köpte en dyrare bil, men nää då.. har bytt stötdämpare (detta visste ja om när ja köpte bilen) bromsar, olja + oljefilter å så blev de detta med urtrampningslagret o kopplingssatsen då.. som 4 st helt oberoende av varandra trodde att de var.. var iväg å gjorde mig ruinerad på att köpa dessa delar å lämnade in bilen igår.. idag ringer han som skulle hjälpa mig med bilen och visste inte riktigt vad han skulle säga eller göra.. urtrampningslager o kopplingssatsen såg mer eller mindre nybytta ut men däremot så såg växellådan helt slut ut...å han sa att de såg ut som någon (förmodligen förra ägaren innan bilfirman då) försökt grejja med växellådan för att sen inte ha fixat till den ordentligt för de fattades en himla massa skruvar i den.. så det var ett slarvjobb sa han!!

så nu sitter ja här deppad å tjurig å jävligt snurrig i huvudet då ja trösta mig med en snus.. har inte snusat på snart 4 månader så ja kan lova att de snurrar ganska rejällt just nu!!

Pissbilar!!

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2012-08-19 15:19:50

Billig fylla utan alkohol!! tycker verkligen synd om dig. hoppas de löser sig,hade jag kunnat hjälpa dig så skulle jag,men har ej nån extra bil och låna ut.. =/ kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela