missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

länge sen nu

Publicerad 2011-11-10 12:08:23 i Allmänt

igen...
har visst slappat till mig lite när de gäller att blogga märker ja.. men har haft fullt upp å inte riktigt haft lust/ork eller tid att sitta här å blogga på ett tag.. Jobbat lite, och senaste veckan har de varit "hårdträning" inför förra helgens prestation.. gjorde comeback på judo mattan efter 11 år utan tävling och 8 år utan träning så de var himla skojj.. men jävlar vad otränad ja e.. visst ok man använder ju muskler som man normalt sett inte använder när man kör en tävling/träning i judo och ja kan erkänna ´trots att de e liiiiiite pinsamt att ja faktiskt fortfarande har träningsvärk i ena armen *skrattar högt* herregud säger ja bara ;)
ja ja annars så flyter de på ganska bra faktiskt o de känns heöt ok.. e dock liiite nervös för en sak men de tänker ja inte avslöjja vad det är.. har ju velat detta egentligen men nu vet ja inte riktigt hur ja ställer mig till de just nu.. men ja får väl besked nästa vecka eller något :s ja ja what ever.. :p

hundträningen har dock legat på is någon vecka, tråkigt men så e de i bland. Donna pluttan har brutit två klor, den ena är borta å den andra envisas med att hänga kvar så vi får se hur de blir med den men hon har ätit smärtstillande å infektions hämmande ett tag nu å de har hjälpt.

blev uppringd från jobbet idag o blev erbjuden några veckors jobb pga en sjukskrivning och självklart tog jag det. TACK sötaste Ingela för att du tänkte på mig :D
de blir kul. jag trivs ju just sååå bra inom psykiatrin!!

ja ja nu får de bli att springa ner i källaren o slänga i en tvätt.
have a nnice day n take care!

här kommer länken och intervjun med mig

http://www.nwt.se/sport/ft-sport/article1000275.ece

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2011-11-10 15:46:50

Ja men du presterade ju så bra,jag hoppas du fortsätter med detta nu, bara inse att du är bra på de. Kul att de går bra med jobbet. Nu blev jag ju nyfiken igen.. får sluta och skriva a saker och sen inte b.. L

kram på dig,kul och se er härom helgen. Tråkigt att inte träffa Andreas bara,så hälsa mannen...

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-23 18:48:01

jaf faattaaar inte hur du tänkte när du raderade vänner fårn fb riktigt.. vill du förklara?? Krams

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela