missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

det går långt e mellan..

Publicerad 2012-05-27 12:01:56 i Allmänt

jaa de e länge sen ja skrev nu, men ja har faktiskt haft andra prioteringar än att sitta framför dumburken å knappa på tangenterna..
Mycket har hänt sen sist å mycket är på gång.. bra å dåliga saker åxå.. men de dåliga blir nog bra hoppas ja

De mesta rullar på skapligt tycker ja, mycket nytt på väg in å mycket gammalt som ska tas tag i å rensas bort!!

något har hänt med min hand åxå.. har skit ont i den å vet inte va ja gjort faktiskt..

well längtar tills,, jaa skit samma de får ni fundera på ;)

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2012-05-27 15:35:10

tycker de är dags att snacka lite.vill veta vad som händer. känns som att jag kanske inte frågar,men vill inte vara påträngade.. saknar dig. kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela