missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

meeeen orka!!

Publicerad 2012-07-09 12:58:35 i Allmänt

seriöst vissa personer är såååå dryga. tror ja ska isolera mig från omvärlden si så där 6 månader eller något å bara vara. blir så less på vissa saker. blääää!

den förbannade nackspärrenär tillbax åxå. tror ja får spunk på de här. gött å vara ledig från jobbet idag ialla fall  men super kul å vakna å må illa. det verkar ju inte vilja gå över heller å spy får ja inte göra heller så tycker de e jädrigt önödigt..

precis åpratat med compricer ang. min bilförsäkring o klagat på dom för att få svaret "vänta några dagar så ska du få se att du får rätt försäkringshandlingar"

ja ja vi får väl se får ja inte de så ska NI få se att ja exploderar å så får ni betala den försäkringen istället.. låter helt å hållet rätt i mina öron ialla fall..

what ever..
funderar på att fixa i ordning lite lunch.. får nog bli lite kyckling tror jag.. göttit dä.

ja ja behöver jag nämna att de här verkar vara en riktig skit dag eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela