missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

nervöst..

Publicerad 2011-11-30 10:56:35 i Allmänt

har aldrig gillat att gå till läkaren, o kommer förmodligen aldrig att göra de.. men nu måste ja faktiskt de.. de här går inte.. förstår ju inte riktigt va som e fel, o enda logiska förklaringen ja hade till detta jaaa de var ju fel så nu får de bli läkarn i morgon.. sköterskan som ringde upp mig tyckte faktiskt de lät väldigt konstigt å drog samma slutsats som ja gjort men som sagt de var fel å då fixade hon in mig på en akuttid i morgon efter jobbet.. så nu får ja gå på jobbet hela dagen i morgon o vara nervös över vad som komma skall... med andra ord blodprov!!! alla ni som känner mig vet att jag har en enormt överdriven sprutfobi.. ni som inte känner mig och som dessutom fött barn kommer verkligen att förstå min sprutfobi då jag inte vågade ta bedövningssprutan när jag födde kevvan.. stog hellre ut med smärtan än att ge mig i kast med ett ynka litet fjuttigt sprutstick.. en del tycker de e väldigt fjantigt av mig att jag är sååå rädd för sprutor då jag trots allt har 11 tattueringar.. MEN oavsett om ni håller med mig eller inte så är det faktiskt en helt annan sak.. för de första så är en tattuerings nål inte alls samma sak som en sprutnål, sen ser de inte ens på långa vägar ut som en sprutnål.. och sen så blir de betydligt mycket snyggare efter att ha varit hos tattueraren än hos läkaren på blodprov..

usch hatar de!!

över till något annat.. funderar på att börja plugga.. men måste kolla upp lite om den utbildningen först o ska även prata med aretsförmedlingen om hur de ställer sig till den å lite sånna saker.. ska bli spännande o se om ja ska börja plugga framöver igen o komma ett steg närmare utbildningsmässigt min stora dröm eller ej..

ha en riktigt bra dag för de tänker jag ha!

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2011-11-30 12:08:05

Håller med,sprutnål och blodprovs nål går inte att jämnföra så är det bara,så vet vad du går igenom just nu. Hoppas du får svar på vad som är fel. Plugga, de kan väl vara skoj. får jag vara nyfiken och fråga vad för utbildning.. kram

Postat av: Annika

Publicerad 2011-12-03 18:51:03

Ville bara visa att jag tittar in här... :-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-12 20:15:50

Lagt ner polis? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela