missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

jahapp..

Publicerad 2011-11-15 21:09:10 i Allmänt

var på rättegång idag o de var intressant o skrattretande e mellanåt åxå..
ska bli intressantå se vad dommen för denne busschauför får...

åh ja väntar ¨å väntar nu har snart kussens flickvän inte många dagar på sig innan hon "måste" ploppa ut lilla bebisen.. torsdag e de dag, ialla fall om ja får bestämma :D

ska bli kul ser fram emot att få höra när de ska ha lille bebisen, eller ja när de får bebisen ska man väl säga.

hade lunch dejt med Underbaraste Vivi idag! Tack för en mycket trevlig Lunch hjärtat! visade sig ju att bli en riktigt glad dejt med mycket prat å skratt å jaaa allt va de nu blev :p blev ju lite mera nervös åxå *fniss* men men ser fram emot fredag..

nää nu ska ja dricka lite mera vatten å ta mig en panodil till för nu har sågspånet börjat svälla igen :p

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela