missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

beslutsångest..

Publicerad 2011-11-12 08:48:51 i Allmänt

har lite lätt beslutsångest just nu..
har anmält mig till en kurs som verkligen verkligen verkligen känns enormt spännande o lockande å ja har dragits lite till denna kurs..
problemet e att samm helg e de en annan kurs som ja verkligen åxå vill gå.. ja har försökt överväga för å nackdelar med båda kurserna men ja blir verkligen inte klok på något av de här.. ja ja försöker känna av med magkänslan åxå men de hjälper mig inte alls :s

drog däremot ett tarotkort förut på en fråga ja hade å de kortet ja fick står för success, victory så de e alltså ett possitivt kort.. får se vad som händer å vad de blir av de då..

*fniss* har än en gång fått höra att ja skriver hemlighetsfullt så folk blir nyfikna.. :p men så e de hahaha ni får allt vara nyfikna ett tag till så e de med de ;) har mycket på g nu så ni får bara sitta tillbax o vänta för att sen njuta av showen eller hur brukar man säga??

Väntar med spänning över att få höra från en av mina kusiner som ska ha barn vilken dag som helst.. själv har ja bestämmt att de ska få bebisen den 17e november!!

Appropå 17e november.. ni som har tänkt fira mig å ge mig present så önskar jag mig något sååå tråkigt som pengar eftersom ja ska iväg på kurs helgen efter!

Massa pussar å kramar till världen där ute!

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2011-11-12 10:17:13

Jo det är väl så, att den som väntar på nått gott,väntar aldrig för länge,så.. ja vi väntar med späning.

Dumt att kurserna skulle vara samma helg då. Hoppas du får det skoj de du väljer..



jasså bebis på g i släkten. =) kul!!!

17 nov ja de är en speciell dag.

kram på dig vännen.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela