missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

tjo

Publicerad 2011-05-15 10:26:40 i Allmänt

har haft en ganska så upptagen vecka den här veckan..
Jobbat nästan hela veckan mån,tis,ons,tors dubbeltur, fredag ledig, lördag jobb, och idag ledig. i morgon ska jag gå bredvid på natten så det ska bli sköjj.. onsdag jobar ja igen och på fredag kommer Prem Lavanya äntligen hit och hälsar på så DET ska bli enormt spännande och enormt roligt tycker jag..!! har inte träffat henne på hur länge sen som helst nu så det ser jag verkligen fram emot ska bli så spännande å se vad hon säger/tycker om vårat hem + omgivningen faktiskt.. och inte nog med det.. jag får ju den 3e boken som hon och Mikael har skrivit så det ser jag verkligen fram emot ååå vad ja längtar!!
På lördag blir det kanske utställning för min del igen fast den här gången är det inte Mio som ska ställas utan då ska jag vara handler åt Underbara söta goa Bellis! Ska kolla upp lite saker å så ang. utställningen först bara :D


Igår närt ja kom till jobbet var de första jag fick höra "åh gud vad bra att du har kommit.. du som är sååå snäll" haha det var roligt att höra :)

Annars då?? ja jag vet inte, dagarna typ flyger iväg känns de som.. nä nu ska jag nog gå å ta mig en macka e lite små hungrig..
men först ska jag passa på att marknadsföra min bok än en gång så här kommer en bild på min bok

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela