missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

4:e maj

Publicerad 2011-05-04 15:51:25 i Allmänt

jaaa då har de ju gått några dagar igen, men men.. hmm har väl egentligen inte hänt så mycket men ändå har de varit fullt upp känns det som, Vädret.. ja va tusan ska man säga om vädret.. Tiden går fort säger dom ju å igår när jag slog upp mina blå trodde ja sommaren var förbi och att vi helt plötsligt befann oss i oktober eller nått igen..
Varför det då..? jo för att det snöade ute och var verkligen svin kallt ute!! BRRR

Idag var de bara att kliva upp tidigt, men de gjorde inget för det innebar ju att ja fick åka och jobba så det var kul :) Gick bredvid på ännu ett ställe idag för första gången, ska gå bredvid där i morgon och på fredag igen så de ska bli kul!!

har konstaterat att jag måste kontakta läkare åxå.. med jämna mellanrum så drabbas jag av yrsel attacker som hå¨ller i sig ganska länge (oftast ialla fall) det hände även i morse och som extra bonus på detta så skakade mina händer nått så sjukt mycket de var lite jobbigt men efter någon timme så släppte detta, hon jag gick bredvid sa att det kanske var som hennes man, Han har alltid ett lågt blodsocker och när de sjunker lite så blir han precis som jag var idag och han har INTE diabetes eller nått sånt, men de e ju otäckt ialla fall när det händer.
Det här stället verkar väldigt bra och de var intressant att vara där så jag ser fram emot fortsatt arbete där, hoppas att de ringer mig när de behöver ha nån extra personal framöver :)

resten av den här dagen blir nog ganska lugn känner mig enormt trött, ska hämta kevvin inne i gräsmark vid 17.30 åxå, han har följt med en kompis hem idag :)

nej nu blir det att fixa till ifyllnad av patientförsäkringen för min del :)

ha en riktigt riktigt bra dag allihopa

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-05-05 09:22:52

Kul att de börjar ordna upp sig med jobb gumz. Nej nu har vädret inte visat sig från sin bästa sida inte. Hoppas på värme snart igen. Inte kul de där med yrsel. Låter lite som de jag har oxå. FÅr blodsockerfall ibland, Blir kallsvettig lite yr och skakar,mår även illa.. Hoppas du får svar på problemet.. kramis.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela