missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

Söndag!

Publicerad 2011-03-20 11:19:10 i Allmänt

Vilken underbar helg det har varit, i fredags så följde Kevin med Joda och Laura till karlstad och var i skate hallen i stort sett hela dagen, sen blev det övernattning hemma hos joda, lördagen bjöd verkligen på ett helt fantastiskt vackert väder.. strålande solsken och blå himmel med ca 20+ grader ute!! så det blev en hel del utelek med hundar m.m i går verkligen underbart!! Jodaföljde även med kevvan hem igår så de lekte och härjade precis hela dagen, sen på eftermiddagen kom Majja och Edvin hit och frågade efter kevvan så då bar de iväg upför backen och de blev där några timmar och kom hem ganska så rejällt trötta..
Och i dag när kl. ringde och man klev ut på verandan för att rasta lillskrutten så var de precis lika vackert ute idag!! solen skiner och vi är uppe i ca 20+ idag åxå UNDERBART!!! ska snart börja planera lite inför vad de ska bli för någon mat här i huset idag.. har två alternativ som ja funderat på men ska kolla hur mycket mjölk vi har kvar innan ja bestämmer mig ;)
Kanske får li en solskens promenad idag med hundarna och de som vill följa med av resterande i familjen.
Underbart väder jag älskar det!!! Man blir så glad av sol, förstår varför många går på ljusterapi alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela