missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

Min Bok!

Publicerad 2011-03-31 10:43:35 i Allmänt

Japps nu är boken här och det är med blandade känslor måste jag säga.. känns skit kul, jobbigt, nervöst, spännande jaaaa precis alla möjliga känslor fyller min kropp just nu!! Och är det någon som är intresserad av att köpa boken så är det bara att höra av sig till mig antingen om ni känner mig så har ni ju förmodligen redan kontaktuppgifterna om inte så är min email adress [email protected]

Vad handlar min bok om då??
Den handlar om mitt liv och jag skrev den mestadels i terapisyfte för mig själv, den handlar om possitiva som psykiskt negativa saker ur mitt liv, bla. hur jag flyttade till Trosa kommun för att läsa upp mina betyg på linjen Polisförberedande linje, pendlade mellan karlstad och trosa mer eller mindre varje helg, där träffade jag även min underbara sambo. Hur jag har brottats med ångest till och från och min kamp om att få rätt i ett fall av sexuella övergrepp på en nära familjemedlem där de sociala myndigheterna bara vände andra handen till och inte gjorde sitt jobb som de kanske borde/skulle ha gjort.
Skriver om hur jag i ren panik ångest höll på att dö inombords pga detta så jag mer eller mindre flydde till USA och var där i 3 månader och arbetade som kennel assistent, det var en av de jobbigaste saker jag gort på egen hand men de e nog även en av de mest givande sakerna jag gjort på egen hand åxå!!

Sen skriver jag lite om min mediala utveckling inom både tarot och hur ja lärde mig healing och hur jag hållit på med detta under tiden.


det är en stark och känslosam berättelse och jag är rent ut sagt skit nervös över att folk ska läsa den här boken men jag är mäkta stolt över mig själv över att jag faktiskt har gjort det här och att boken är här hemma nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela