missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

Herregud..

Publicerad 2011-03-24 11:01:37 i Allmänt

Jaaa herreugd.. igår var en jobbig dag.. kände mig väldigt förvirrad ledsen och allt var bara skit, hade mailkontakt med två st. som verkligen är "speciella" och inte på det possitiva sättet.. blandade känslor och de kändes som hela mitt liv rasade i en väldans fart.. men tillslut så kändes det bättre och nu tror jag de har blviti lite mer ordning på det hela... vi får se om dom bara kan skynda på nu åxå!!

Annars idag då.. idag tar vi nya tag och idag var de dags för ännu mer mediumträning med Linda och hon är verkligen duktig!! det går frammåt med en väldans fart!!
Vi har tränat med intitutionsbanden några gånger nu, Men den här gången var det dags för Linda att plocka fram sin tarot lek och testa på att lägga några kort för mig..
jag kände att det skulle gå bra men de gjorde det inte.. det gick mer än bra!! Hon är verkligen duktig och har utvecklats något så enormt mycket!! Hon kommer att märka av stora förändringar inom kort, hon sa att hon redan märkt en skillnad så det är kul. ser fram emot att träna snart igen!!
Idag blir nog en bra dag hoppas jag!!

ha de gott alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela