missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

Grattis Jessica och Kristoffer Granberg

Publicerad 2011-03-15 13:03:09 i Allmänt

Till eran lilla Prinsessa!! Äntligen kom hon efter att Jessica gått över tiden är jätte glad för deras skull och hoppas att allt kommer att gå precis så där super bra men det tror jag nog..
Annars då?? inte mycket inte nått särskillt.. ska väl ut med hundarna o vårsolen en sväng sen :) var ute och busade med dom igår och jisses vad kul de hade de njöt verkligen i fulla drag och de var såååå trötta sen haha!!

nej nu blir de nog e kopp the och sen ut i solen.

hoppas alla får en riktigt bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela