missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

En dag med stor spänning..

Publicerad 2011-03-14 09:55:16 i Allmänt

14emars kanske blir en dag att komma ihåg lite extra framöver..
För de första så blev ja väckt av Mio 05.30 i morse så de var bara att kliva upp klä sig och gå ut och kissa och bajsa de, fick väl mer eller mindre en chock när ja klev ut på verandan i morse och såg att... vi inte hade någon trappa... den var täckt med snö.. det har varit mildgrader hela natten och snön på taket både på veranda taket och självaste hustaket hade smält tillräckligt för att bege sig neråt mot trappen och där låg det i en stoooor fiiiin mur...
mio klampade rakt ut i snön, tur han är en liten och lätt hund haha..
så när de blev dags för kevin att gå ut till skolskjutsen så fick vi gå källarvägen, donna stirrade lite tveksamt på mig när ja försökte få med henne ner i källaren hon undrade nog verkligen vad som var på gång tror jag..

Ja ja annars då?? såg på Jessis status som löd "things happend =D" som några vet så är hon höggravid och skulle haft bebis redan förra veckan i början nån gång där.. och detta skrevs för ca 5 timmar sen så nu ligger hon förmodligen på BB och kämpar för fulla muggar!! håller tummar och tår för att allt ska gå bra och att dom båda två mår prima ballerina efteråt :)
Hoppas även att Stoffe (hennes make) är ledig så han kunde följa med henne in, vet ju att han skulle jobba här omkring i dagarna när det var planerat att jessica skulle föda, så ja hoppas att han är ledig och får uppleva den fantastiska känslan och allt vad de innebär med att vara med på sin frus förlossning!!

väntar nyfiket nu på att få höra av dom :)
Hon har lovat att höra av sig till mig när det hänt något så de hoppas jag ju att hon gör åxå ;)

bussreklam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela