missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

åh det vattnas i munnen!!

Publicerad 2011-03-11 20:05:48 i Allmänt

Skulle in här och skriva några rader denna fredagskväll men innan jag han hit, så på Blogg.se´s startsida så hittade jag en blogg som jag bara var "tvungen" att hoppa in å kika vidare på och den bloggen kommer jag med all säkerhet att fortsätta att besöka för lite inspiration och nån gång vem vet så kanske jag vågar testa på ett av de där underbara recepten som jag hittade som såg såååå goda och smarriga ut!!
för er som e nyfikna och vill att de ska vattnas i munnen på er så delar jag med mig denna bloggsidans adress, hoppas dock att de inte gör något för innehavaren av bloggen att jag gör detta men antar att det faktiskt inte gör de då  den visades i bild på blogg.se´s första sida :)
Titta och njut!!

http://bliminjast.blogg.se/
ser det bara inte för gudomligt ut?!
Hoppas alla får en riktigt bra fredags kväll

Kommentarer

Postat av: M E R E I

Publicerad 2011-03-11 20:10:32

- Haha nej nej, jag befinner mig i Sverige! Inte i Rom! Favoritfotbollslaget är däremot Roma! Ha en underbar helg! Kram!

Postat av: M E R E I

Publicerad 2011-03-11 21:00:08

- Haha precis! Haha nä, ingen tackar nej till Rom!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela