missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

tjena mittbena

Publicerad 2011-06-29 12:49:52 i Allmänt

nu var de så där länge sedan igen som ja uppdaterade min blogg men men så får det vara.. har jobbat ganska mycket ett tag och jag njuter i fulla drag över att äntligen ha något att jobba med igen :D
har ju som ni säkert läst åxå även blivit anställd som Medium hos Änglaviskningars telefonlinje men har inte börjat dä'r ännu kommer att göra mitt första arbetspass där den 9ejuli 08.00 börjar jag så de ska bli väääldigt spännande och JA jag är lite nervös inför tanken på att ja ska jobba där men men de e en bra nervosititet så det blir nog jätte bra tror jag :)

Har även fått hjälp så min hemsida är på gång, ska bli kul å få pyssla å grejja iordning den tycker jag :D vet inte alls hur den kommer se ut eller något men den kommer innehålla saker om mig länk till bloggen eller om ja skaffar en ny blogg till själva hemsidan de vet jag inte ännu.. Info om min bok och förhoppningsvis så kommer ja att få till en "beställ här" knapp för boken. kommer även att ha information om vad jag kan hjälpa folk med som te.x. tarot healing m.m  en sk. jag erbjuder sida alltså :D

Tack så mycket Till Frida som tipsade mig om personen som ska hjälpa mig med sidan verkligen sååå uppskattat och tacksamt tycker jag :) du 'är en ängel gumman!!

Annars då?? Mio växer så det knakar å de gör ju även hans sk. Tonårstrots åxå Flin. well han e super duper go och jag ångrar mig inte en sekund över att ja var till Irene och Heikki den där dagen och kollade på honom och pratade med dom och kände efter. Tack till Irene och Heikki åxå för att ja fick köpa denna underbara lilla rebell :D
Han börjar ju bli könsmogen och lyfter mer och mer på benet när han ska kissa.. så rolig e han, för han står som valpar står när de kissar å så lyfter han ena benet bara någon cm, fast de syns ändå att han lyfter på benet. han försökte lyfta de på "riktigt" en gång för nån vecka sedan och de gick inte sååå bra haha såg så  söt ut när han höll på att trilla omkull. stackarn :p

Donna börjar bli gammal det märks verkligen, visst ok hon kan fortfarande och kan köra på rejällt när man e ute och leker med henne men allra helst vill hon bara ligga i skuggan och bara vara, bada gör hon fortfarande med glatt humör i alla fall :D men hon e inte alls lika pigg på att gå ut å kissa varken tidigt på morgon eller sent på kvällen längre, hon som aldrig tackat nej till att få komma ut så man märker en del ålderstecken på henne min underbara älskade tjej!!! usch vill inte ens tänka på den dagen som ja önskar aldrig kommer.. den dagen då Donna tackar för sig och går vidare  till hundhimlen. Den dagen kommer jag att bryta i hop totalt och förlora en pusselbit som aldrig någonsin kommer att kunna ersättas för mig!! Jag vet att hon kommer vara med mig  efter att hon lämnat livet, och eftersom ja tror på liv efter döden och andar och allt sånt där (nej inte allt men mycket som jag känner är rätt för mig) så vet jag att hon kommer att finnas vid min sida och trösta mig när ja e ledsen leka med mig när ja vill busa o leka med henne, vara med mig på skogspromenaderna och framför allt vara med mig är ja badar och åker bil, för de 2 sista sysslorna är verkligen donnas favoriter att göra. hon älskar att åka bil och hon älskar att bada även om hon e lite seg innan hon har doppat sig, precis som matte :D

ja ja nu ska ja inte sitta här och bli sentimental. ska fixa lite att käka och sen blir de att åka till älsklingens jobb och kanske ta sig ett dopp innan ja åker och jobbar :D

Ha de allra bäst där ute och se till att dricka mycket vatten så ni inte torkar ut!! Vatten är underbart! <3

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-06-30 00:05:55

Aldrig kul att ta farväl av en familjemedlem. Hon är ju en toppen tjej som kommer vara saknad av många. hoppas de dröjer ett tag till. Lilla mio ja, Hihi så söt man kan vara...



Skönt att de äntligen ordnat sig för er med jobb. Behövs ju!! man mår ju oftast inte bra annars..



kram på dig. och stort lycka till med de andra nya jobbet. =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela