missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

Provet idag..

Publicerad 2011-06-14 18:25:27 i Allmänt

Japps idag var det äntligen dags för det nervpirrande provet som ja tjatat om ett tag nu och jag kan meddela att det gick riktigt riktigt bra, provet innehöll ganska många frågor och höll på i ca 40 minuter, sen tackade kvinnan för sig och sa att hon skulle gå igenom mina provsvar med en kollega för att sen ringa upp mig och meddela hur det hade gått..
Efter ca 15 minuter så ringde hon tillbax och sa att jag klarat provet och att jag var mer än välkommen att börja jobba som medium på deras spålinje på änglaviskningar!! åh gissa om jag blev glad!! Jag blev super duper glad!!
Jag har ju alltid velat jobba inom det här men aldrig trott tt jag faktiskt skulle börja jobba mer på riktigt inom mediumskapet, har ju jobbat med det hemifrån om man säger och lagt kort åt folk som velat och även gett healing m.m
Har även eventuellt fått hjälp nu så jag ska äntligen få min hemsida gjord. guuud vad härligt det känns!! Ska bli kul tycker jag.

Jag minns för något/några år sedan så sa Prem Lavanya att jag skulle jobba med  mina talanger, jaha ok vilka talanger tänkte jag och sen tänkte ja att de kanske var nått som ja var bra på som ja skulle vidare utveckla, och på sätt och vis hade ja ju rätt faktiskt i den tanken, men det hon menade var att jag faktiskt skulle jobba MED mina TALANGER inom mediumskapet och andligheten men det fattade jag ju inte då.. men nu förstår jag det bättre..
Alla ni som vill kolla in vem Prem Lavanya är (som för övrigt nämns väldigt fint i min bok om ja själv får säga de ;p) kan kolla in hennes hemsida www.premlavanya.se och jag kan skarpt rekomendera hennes böcker, själv har jag Upplysningens tid är NU 1, 2 och 3.
Enormt bra böcker som alla som är intresserade av det andliga m.m borde läsa. har själv inte läst hennes healande dikter ännu men det är med i min planeringslista att checka av och beställa framöver men jag är övertygad om att även de böckerna är helt fantastiska,
och nu när vi ändå är inne på det här med böcker, Beställ gärna ett ex av min bok Livet går vidare medans ni ä'ndå är igång ;)

Sen hoppas jag att vi alla ses i Kungsträdgården den 25e augusti då jag ska vara med på Trasdockansdag. Kom dit vet jag och visa ert stöd!! det kommer att bli en kanon dag

Puss å kram alla söta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela