missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

mycket nu..

Publicerad 2011-06-08 13:39:02 i Allmänt

japps det händer enormt mycket just nu :) men ja gillert..!

I morgon ska jag göra ett prov för ett jobb.. det kommer att bli nått i stil med vad man kan kalla ett inträdes prov eller så.. jag har ingen aning om vad som komma skall eller hur det kommer gå. jag vet ju inte ens vad provet består av och vad det är jag ska göra lixom, jag har mina aningar och så.. men men vi får se vad som händer, på eftermiddagen blir det utvecklingssamtal för kevin och sen blir det att jobba med mina tarot kort lite, ska till en kvinna och hen nes vännina så det ska bli kul. fick idag höra av den ena att hon är skeptiker och har lite svårt för att tro på sånt där som hon sa de.. så de blir lite extra nervöst att lägga för henne men jag kommer att ha god hjälp av Lima och Frank :D

hjoppas ni alla får en fin dag, själv ska ja hoppa in i en dusch och sen åka och jobba kvällen med Maria

Ha de bäst kram

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-06-08 19:25:45

Ha de bäst du oxå.. hoppas provet går bra, försöka ses tycker jag.. miss you.. kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela