missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

HJÄLP!!!

Publicerad 2011-06-10 07:50:36 i Allmänt

Skulle behöva ha hjälp av någon som är duktig på det här med datorer och internet.. Jag vill ha en hemsida som är lätt att förstå sig på och som är lätt att grejja och fixa med!! jag är inte särskillt teknisk av mig men vill ha en hemsida och snälla snälla är det någon därute som är duktig på sånt här som skulle vilja/kunna hjälpa mig??
den behöver inte vara nått dirkt märkvärdig men skulle önska att den inte var alltför komplicerad att hitta och att den är lättförstådd m.m så please all hjälp mottages tacksamt!!

Annars då??
Var i väg till sunne igår och "Jobbade" lite, var svårt och kul.. hade två st. läggningar den ena (den första) var jätte svår och ja kände mig verkligen ur usel kändes som ja inte alls kunde nått av de jag gör och de gjorde inte saken bättre av att den ja la för inte förstog mycket av det just för stunden men ja hoppas att det klarnar för personen när den får sätta sig i lugn och ro å gå igenom det som kom upp.
Den andra ja la för kunde verkligen ta till sig och bekräfta nästan allt som kom upp så det kändes skönt faktiskt. fick in en kontakt till den här personen som var klockren åxå så det var vääääldigt skönt!!  Hade en väldigt trevlig kväll igår trots den svåra läggningen.
men det är ju tränig det åxå så att säga. ser fram emot tisdag nu är det är dags för prov.. känns bra och känslan säger mig att det kommer att gå bra på provet men man vet ju aldrig. går det bra så är jag ju mer eller mindre garanterad ett fast jobb med det som jag älskar allra mest så att säga...
mer info om detta kommer att komma längre fram...

hoppas ni alla där ute i sverige och alla andra ställen åxå får en riktigt trevlig helg å så håller vi tummarna för att vi får liiite sol och slipper regn och åska ett tag :D

Massa kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela