missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

är det någon som kan hjälpa till med det här?!

Publicerad 2011-06-10 07:54:13 i Allmänt

alla som läser detta snälla sprid detta och gör en god gärning för dagen. det kommer inte ta lång tid kpiera detta och lägg ut på någon blogg/facebook/myspace/hemsida eller vart som helst där man kan se det.. ni som tänker att "äsch ja orkar inte, det är så många som kommer lägga ut det där ändå.." tänk om snälla, tänk om det gällde er skulle ni inte vilja ha andra människors stöd och hjälp då?? jag personligen känner inte kvinnan som vädjar om denna hjälp MEN jag tar mig tid och publicerar detta ändå så snälla alla gör som jag

Behöver hjälp!!!!! Hilda fölade i morse (2011-06-09) och dog kort efter fölningen så vet någon av någon amma till ett litet sto föl så ring mig snarast!!!!!
Sprid gärna vidare!
0702303278 Linda Calissendorff
(Bjästa - Örnsköldsvik)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela