missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

16/6-11

Publicerad 2011-06-16 13:34:20 i Allmänt

jisses tiden går verkligen fort och det är ju både bra och synd tycker jag.. tänk att sommaren alltid ska gååå så fort, nu är det snart midsommar och efter midsommar så börjar det att mörkna sakta men säkert ute igen usch usch usch jag ogillar verkligen höst och vintern ordentligt fy fabian!!

Idag tar min älskling examen, idag går han ut 4an minälskade lille Kev.
Gud han börjar verkligen bli stor jisses tycker inte det är länge sen som ja skolade in honom på dagis ju :s

annars då?? vaknade på ett otroligt dåligt humör i morse och ja var sååå sjuuukt trött åxå så när Kev och Andreas lämnat huset så bäddade jag ner mig igen och sov några timmar till. Annars idag då, vad händer, Jag har damsugit ska torka golven är det tänkt, diska upp laga mat kanske baka något till dagen till ära när Kevvan går ur 4an och allt. håller på å tvättar så tvättmaskinen går på för fullt nere i tvättstugan,
sen i kväll kl 19.00 är det skolavslutning i Gräsmarks kyrka för alla som vill veta :D
ja det är väl hur min dag/kväll ser ut tror jag.

Annars då?? Har fått anställningsbevis m.m från New Page bokförlag för min anställning på Änglaviskningar, Älskling har fixat iptelefonin å till veckan ska jag skaffa headsetet å få allt sånt fixat så är det bara att tuta och köra sen fan vad roligt!! Längtar verkligen, är väldigt nervös fast ändå inte, är en konstig känsla faktiskt.. men det blir nog bra tror jag det känns bra än så länge ialla fall..

Ja ja nu ska ja springa gå ner i källaren  och kolla till tvätten om de e dags att hänga den kanske och slänga in ännu en maskin, herregud när man har sängkläder i tvätten så blir det genast enormt mycket mera tvätt..

är för övrigt enormt sugen på grillat och en fräcsh god sallad med fetaost i åxå men vi har ju ingen grill :(

well well hoppas ni alla sötnosar där ute får en riktigt rockig dag!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela