missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

utmaning dag 29

Publicerad 2011-01-19 12:44:49 i Allmänt

dagens tema--Mina ambitioner
jaaa vad har jag för ambitioner då??
Jag är en jävligt bra arbetare eller vad man ska kalla det haha.. har jag ett jobb som jag verkligen verkligen trivs med s¨å jobbar jag gärnet ibland lite för mycket kanske!!
nej jag ska faktiskt överlåta den här utmaningen till er läsare!!
Ni ska få nämna någon/några av mina ambitioner.
nu får jag ju även se hur många av er som faktiskt läser min blogg åxå :p

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2011-01-19 14:39:48

Du är stönig när det behövs

Arbetsvillig,ambitiös och orädd

En bra syster och vän.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela