missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

utmaning dag 28

Publicerad 2011-01-18 18:08:20 i Allmänt

dagens tema--detta saknar jag
oj de finns nog en del ja saknar.
jag saknar tiden då allt gick lätt och var bra till 110%
jag saknar ett jobb. jag saknar att gå ut med tjejerna och skratta ha kul å bara dansa. jag saknar sommaren,
jag saknar nått som var enormt länge sen jag gjorde.. nämligen att sitta på en häst rygg en sommar eftermiddag eller sommar kväll och bara njuta av lugnet farten och friden!!
jag saknar jordgubbar.

jag saknar att bara få vara och veta att det gör inget för det är precis så det ska vara just då!!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-01-19 00:18:20

Ja vem saknar inte de.. de mesta av de du skrev.. men de kommer.. Jag saknar dig jag.. =) kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela