missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

utmaning dag 27

Publicerad 2011-01-17 14:17:05 i Allmänt

dagens tema--min favoritplats
Hmm favoritplats.. oj det var svårt. har aldrig tänkt på det förut tror jag.. 
Men ja ska se om jag kan komma på och nämna några platser för jag tror inte att jag har någon direkt favorit plats utan jag nämner några platser där jag mår bra istället..
1. Hemma
2.Englagård och dess omgivning.
3. sommaren, på en grill fest med mycket god mat och gott sällskap.
4. med mina nära och kära.

Dessa platser och situationer är helt och hållet utan inbördes ordning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela