missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

utmaning dag 26

Publicerad 2011-01-15 13:53:26 i Allmänt

Dagens tema--Mina rädslor
Jaaa rädslor har jag.. är enormt spruträdd.. Många tycker det är konstigt/fjantigt m.m med tanke på att jag har 11 tattos, men det är INTE samma sak men det verkar inte alla förstå. Alla som varit hos en tatuerare VET att tatto maskinen inte alls ser ut som en spruta och kan då kanske förstå varför detta inte alls är samma sak..
Är så enormt spruträdd så jag tillåmed födde kevin utan bedövning för jag vågade inte ta smärtlindringen som naturligtvis var i sprutform..
Är även enormt rädd för spindlar, björnar, hajar och lite mörkrädd åxå.
Det är väl några si så där allmänna rädslor sen har man ju garanterat fler som är mer grova eller vad man ska säga. som te.x. så hoppas jag att jag dör före kevin, ja alltså inte för att ja tror att han kommer dö före mig men ja ni vet.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Går dagen var en konstig dag. Lyckades tillslut fixa så kevin fick åka till karlstad och där skulle han hälsa på sin pappa som ligger inlagd på sjukhus och var tydligen väldigt sjuk och han hade åkt in akut med allvarligt tillstånd. Missade totalt att det var en buss kevin skulle åka med från sunne till karlstad så vi stog och väntade på tåget... 10 min efter att tåget skulle ha gått upptäcker vi att det var en buss vi missat.. in i bilen och började kappköra med bussen tillslut kom vi ikapp.. Fick även tillbax min underbara älskade saknade mobiltelefon från verkstaden igår åxå..!! Den blev helknäpp helt plötsligt och tangenterna slutade fungera och sen dog den och de gick inte att slå på den igen.. när jag hämtade ut den så sa jag och älsklingen att de nog inte varit så stort fel på den men oj vad fel vi hade.. de hade mer eller mindre bytt ut hela mobilen och jag fick praktiskt taget en helt ny mobil tillbax...
Men vad gör det.. jag fick tebax den och den funkar utmärkt och jag är jätte glad!!

nej nu blir det att kolla över vad de ska bli för mat idag.

ha en bra dag allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela