missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

Utmaning dag 25

Publicerad 2011-01-13 17:19:23 i Allmänt

Dagens tema--En första

En första vad.. hmm antar att det bara är att välja och vraka.
gör lite som dadevil gjorde i hennes blogg.

En första bil--en toyota starlet även kallad "den lille gröne". Kommer aldrig glömma den lille gröne, den var mig allt trogen i 20km eller 150km spelade ingen roll där inte, en liten men stark jävel var den!! Saknar min lille gröne!! hade mycket roligt i den bilen under ca 1 år så åkte vi sammanlagt ca 2.500-3.000mil ihop!!

En första tatuering-- ja den gjorde jag när jag var 14 år och det blev en liten nallebjörn på min högra överarm, var sjukt nervös och trodde jag skulle spy men han som gaddade mig var enormt duktig och jag har återvänt till honom med nästan alla mina andra tattos som ja gjort genom åren åxå!!


en första skoldag, minns den väl.. Jag bodde på svedenäs herrgård och skulle flytta till molkom så min första skoldag i molkom var jätte nervös eftersom de flesta redan kände varandra sen tidigare, men jag hade pratat med min fröken Carin i telefon dagen innan och ja minns att ja tyckte hon verkade jätte snäll vilket hon åxå var!!

en första allt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela