missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

utmaning dag 24

Publicerad 2011-01-10 12:22:14 i Allmänt

Dagens tema--detta får mig att gråta
Jaaa de finns massa saker som kan få mig att gråta.. Har konstaterat att efter att ja fick barn för 10 år sen så har jag blivit mer och mer känslig.. Men några saker som kan få mig att gråta är extrem lycka, om jag blir väldigt orättvist behandlad (jaaa de beror ju såklart på vad de handlar om) Om någon är elak eller det händer kevin något och så om jag och andreas bråkar så har ja väldigt lätt att börja gråta.  Bråk över huvudtaget kan få mig i vissa fall att börja gråta. Verklighets baserade filmer kan få mig att börja gråta i slutet.. brukar alltid vara ett slut som kan få mig att känna tårarna svida bakom ögonlocken oavsett om de e ett lyckligt eller olyckligt slut.  EXTREM smärta, särskillt den när mitt knä gjorde ont.. minns en gång i höstas när ja började känna av knät så var jag Kevin och Andreas ute på gården och busade och lekte med donna och hon kom i full fart och smällde rakt i mitt knä, det slog mig ju till backen och de gjorde så sjuuuuuukt ont så jag började tjuta. Och de som känner mig vet att ja ändå är ganska så smärttålig, jag har ju trots allt fött barn  UTAN bedövning och ja tyckte dock inte de var såååå väldans hemskt.. trodde det skulle göra betydligt mycket ondare om jag ska vara ärlig!! Många brukar säga lixom så att "ja men de tog ju inte så lång tid för dig.." när kevin föddes så tog de ca 2 timmar och 15 minuter.. men vad har längden på en förlossning att göra egentligen.. jag menar självklart är det jobbigare om man ligger i 15 timmar de förstår jag åxå.. men Gör det ont så gör de förmodligen lika ont om man har en förlossning på 2 timmar eller om man har de på 15 timmar, sen blir allt jobbigare ju längre tid det tar så klart så är de ju..

såå jaa de här e nog en del av sakerna som kan få mig att gråta!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela