missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

utmaning dag 23

Publicerad 2011-01-07 12:30:30 i Allmänt

Dagens tema--Det här gör mig glad
det är mycket som kan göra mig glad, En helt spontant kram eller puss från min älskade sambo, ett leende från min sambo precis efter han skrämt mig helt oväntat och spontant.. ett telefon samtal från en kompis som bara ringer för att fråga hur det är, när kevin säger att han älskar mig helt spontant eller kommer fram och kramar mig eller nått sånt..
Glädjen i att se Donna springa fritt och busa och härja lös i skogen när man är där med henne, att få se lyckan i hennes ögon och se hur hela hon lyser upp. Att få små överraskningar, behöver inte vara något stort alls. Som när kevin kom hem med ett halsband han gjort i slöjden åt mig och sa mamma jag har en present till dig.
och något som gör mig glad och som får mig att må bra är när jag får hålla på med det andliga, ge någon healing eller lägga kort eller bara vara på te.x. Englagård och gå någon härlig och givande kurs. Att känna solens strålar mot mitt ansikte, att vara ute i friska luften en lagomt varm sommardag, eller kanske en vårdag, att få dansa,
att bada, att träna, att känna sig uppskattad och behövd
att vara frisk!! Att få göra saker och umgås med familjen och vännerna. När rättvisa skapas!
En god glass mitt i sommaren. ett glas isthe, en grillkväll med grillat gott kött, gott att dricka, en sallad goda vänners sällskap, ett gott skratt. Bra musik, att bara få vara.
oj jaaa som ni märker e de inte såå svårt att komma på saker som gör en glad eller ja inte som gör mig glad.
Att kolla på gamla kort och minnas tider som varit. Att få göra någon annan glad. att nå ett mål som man kanske kämpat med ett tag.
att veta att man har folk som älskar en och som bryr sig om en runt omkring sig.
att få leva det gör mig glad!!

skulle kunna sitta här och skriva ner saker som gör mig glad hur länge som helst.

Att min bok blev populär och att ja skulle behöva trycka upp fler exemplar för att folk står i kö på att få köpa den :)
jaa jag ska inte ta upp för mycket tid eller plats i detta inlägget på alla saker..

nää nu får de bli att göra sig i ordning lite och så ska jag nog ta med mig donnisen ut så hon får busa lite medans jag skottar garage uppfarten eller något..

pöss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela