missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

utmaning dag 20

Publicerad 2011-01-04 11:32:45 i Allmänt

Dagens tema--den här månaden
Ja den här månaden har ju bara börjat och de har ju endast gått några få dagar.. Men ja kan ju summera vad som kommer att hända istället för att berätta vad som har hänt :) Först ut är Pappa som fyller år om några dagar. Så då blir det väl lite firande hos honom då. sen någon vecka senare så är det faktiskt två till födelsedagar, Jessica och Jonna fyller år med bara en dags mellanrum om ja inte minns helt fel. Först ut är ialla fall jessica och sen dagen efter e de jonna eller om de e två dagar efter :s minns inte riktigt så här på stunden, men men ja vet att dom fyller år ialla fall haha de e inte illa de. Jag är ju en sån här person som är väldigt dålig på födelsedagsdatum å så och det har ja alltid varit och ja kommer förmodligen alltid att vara det åxå. men ja e ju inte lika dålig på datum som en person som inte ens visste datumet för sitt barns födelsedag, haha dock tror jag personen har lärt sig detta efter alla år nu men de var faktiskt lite skamligt tycker jag. herregud man minns väl sitt egets barns födelsedag?! eller??
Ja vad komemr hända mer den här månaden då?? Vi kommer efter många om och men äntligen få igång min a-kassa (de har jag bestämmt ialla fall)  vi kommer båda två få jobb och börja jobba med något som är helt ok ialla fall.
Ja utvecklingen kommer helt enkelt att gå frammåt den här månaden!! Många brukar säga att januari är den jobbigaste månaden på hela året men för mig så kommer den att bli den absolut bästa månaden på detta året.. Det är ju den här månaden allt kommer att vända och nu blir det bara bättre och bättre :D
japps så där ja de var den här månaden och dagens utmaning dä!!

Puss å kram många barn


















Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2011-01-04 20:47:37

Jo att inte komma ihåg sina barns födelsedag är skamligt. Fast pappa brukar blanda ihop våra födelsedagar =) Ja tror jonna fyller dagen efter mig. L Va skönt att de verkar bli en bra månad för er.. de unnar jag er allt.vart lite jobbigt på sista tiden.. tänker på er varje dag och hoppas vi syns snart.. kram kram vännen..

Postat av: Lisso

Publicerad 2011-01-06 18:29:45

Det är därför som jag använder www.birthday.se

Där kan man spara lista med vänner och få påminnelse på mail när det närmar sig födelsedag. Skönt att inte behöva ha allt i huvudet och folk blir glada när man grattar... :-)

KRAM i vintermörkret

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-06 20:10:28

Lisso- jo men ja har ju ture att alla vet hur glömsk jag är och att det ALLTID finns någon som påminner mig ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela