missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

Utmaning dag 19

Publicerad 2011-01-03 10:59:27 i Allmänt

dagens tema detta ångrar jag
Hmm vad ångrar jag i lviet då?? Jag vet en sak som jag ångrar men de tänker jag inte nämna här, Jag visste ju egentligen att ja borde tänkt mig för när ja gjorde detta men men nu gjorde jag så och så e de det är ju bara att göra de bästa av situationen som de går,
Kan nog ångra ibland att jag litade på vad vissa människor sagt och lovat m.m att ja har varit godtrogen i vissa situationer och inte litat på min känsla som oftast visar sig stämma väldigt bra, de  e nog något jag ångrar tror ja.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Annars då?? Satte mig igår kväll och började skriva ner ett av mitt meditationsmaterial och de börjar ta sig riktigt bra de känns jätte bra faktiskt och de känns som att ja har såååå många ideer och tankar om detta, ska ju göra en mer "personlig" meditations mapp senare åxå det ser jag fram emot. Kommer nog att bli bra bara de blir klart tror jag!!
Hoppas att mina stämplingskort kommer med posten idag åxå så ja kan få börja skicka in dom, är fan på tiden nu tycker jag. Fan de där med A-kassa e krångligt.. har hållit på med de sen i september och först nu e de på gång och kalrt. nu e de ju som sagt bara mina stämplingskort som ska komma så jag får fylla i dom ordentligt och skicka iväg så min förhoppning är att a-kassan ska komma igång nu i januari.
hoppas hoppas!!!
nej nu ska ja hoppa in på arbetsförmedlingens hemsida och söka lite jobb

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2011-01-03 12:36:23

Ja detta med a-kassa är krångligt. kolla upp så du får internet inloggning,för då kan du skicka in korten elekotroniskt. plus att du kan hålla koll på utbetalningar och lite allt möjligt. Mycket smidigt!!

Postat av: missdes

Publicerad 2011-01-03 14:24:06

Jessi- jag har redan fixat de så jag antar att det är med i brevet som ja förhoppningsvis får i morgon då det inte var med i posten idag

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela