missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

utmaning dag 18

Publicerad 2011-01-02 11:23:12 i Allmänt

Dagens tema--min favorit födelsedag
den här bli dock ganska lätt tror ja.. hihi Min favorit födelsedag var nog min födelsedag 17/11/00!! jag minns en inte sxärskillt mycket om jag ska vara ärlig men de var första gången som kevin var med när jag fyllde år så jag fick antagligen ganska mycket baby grejjor och han fick den största uppmärksamheten, har märkt att på senare år så är ja inte övedrförtjust i födelsedagar och sånt, visst jag älskar paket och sånna saker det gör jag men ändå de känns nästan lite jobbigt att bli jätte firad å så, och samtidigt så vill jag ju faktiskt känna att ja fan idag är det min dag!! ja ja lite dubbelt där jag vet men ja kan inte beskriva det. strunt samma. En annan stor favorit födelsedag var 081117.. då jag gick på skolan och josse lagade mat åt mig på kvällen mamma kevin och syrran kom med smörgåstårta utan att jag hade den minsta lilla aningen om att de skulle komma.. och senare på kvällen så hade jag och Andreas en födelsedags dejt och han var sååå söt på den dejten!!. så de där med favorit födelsedag kanske inte var så lätt trots allt fast ja får nog säga som med favorit minnet eller va utmaningen var för någon dag sen.. Man kan nog inte ha en endaste favorit för många är ju väldigt speciella på sitt sätt och så tror jag om det här temat åxå!!

idag verkar de bli en bra dag.. ganska pigg idag trots att ja hostar så innanväldet verkar vilja komma ut ur kroppen, men det känns i kroppen som att det här kan bli en bra dag så jag får hoppas på det!!

nej nu ska ja hoppa in på englagårds hemsida och kolla upp lite kursdatum och sånna saker :)

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela