missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

nya insikter...

Publicerad 2011-01-31 19:25:00 i Allmänt

Har under en tid haft väldigt mycket tankar och funderingar i huvudet vilket vissa dagar har gett mig totalt hjärnsläpp!!! Men har nu kommit till insikt med vissa saker och konstaterat att jag har kommit på "varför" eller nått sånt.. vissa skulle tycka jag är konstigt om de visste vad det handlade om och jag säger att jag har kommit på VARFÖR men så är det och de e min sanning ialla fall.. när jag kom på de å började acceptera och släppa de mer eller mindre eller hur man ska förklara de och bara tog de som de kom så började de hända lite mer possitiva saker vilket verkligen uppskattas!!
Sen att vissa saker fortfarande är jä*ligt dryga är ju en helt annan sak men de känns som de kommer bli lite bättre på vissa fronter framöver ialla fall och ja ser fram emot detta!

hade nått jag skulle skriva i tanken nyss men nu när ja bytte rad och skulle skriva det så bara försvann det helt spårlöst.. konstigt men ja ja så är det ibland och de kommer kanske tillbax vem vet ;)
well well nu ska ja fortsätta med pannkaks stekandet :)

Have a nice life

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela