missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

En strålande dag!!

Publicerad 2011-01-26 14:24:55 i Allmänt

Den här dagen kommer bli en riktigt bra dag tror jag!!! Det känns så i hela kroppen, och sen att jag fått en underbar healing av Min vän Helge i norge gör ju absolut inte saken sämre!! Helge träffade jag på englagård i december och han gav mig healing för mitt knä som aldrig blir bra, sedan dess har jag inte haft den minsta känning av något som helst ont i knät!! Tack än en gång för de Helge!!
Och idag fick jag healing igen, denna gången distanshealing men det känns bra och de känns verkligen som de gjorde nytta!!
Bror- som hjälper mig med min bil var här i dag åxå.. han skulle åka och hämta delarna som han beställt till bilen å sen skulle han fixa det så han trodde att jag skulle få tillbax bilen helt färdig i morgon!! Underbart!! tack så mycket Bror!!
Annars i dag då?? blir nog att dricka  mycket mycket the!! Har ont i halsen och jag vill INTE bli sjuk igen!! har ju bara varit helt frisk i någon vecka och jag känner verkligen inte för att börja hosta och snuva igen fy fan vad jobbigt!!
ja ja nu ska jag inte tänka på att jag ska bli sjuk nu ska jag tänka possitivt istället. Gud jag har verkligen energi idag och är på väldigt bra humör hittils ialla fall känns gött!!
men de kan ju bero på de två mail jag fått under förmiddagen båda var väldigt spännande och roliga att läsa och jaaa jag ska inte avslöjja för mycket i förväg men tror det blir riktigt riktigt bra det här!!
Hoppas alla där ute får en riktigt riktigt bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela