missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

underbara fredag

Publicerad 2011-02-18 13:21:36 i Allmänt

fast ja hade hellre haft lördag :p
i kväll blir det disco för kevvan, han har blivit en riktig disco kung han ;) haha han e så söt måste bara erätta.. han var lite ledsen igår när han skulle sova och jag tröstade honom, helt plötsligt så vänder han sig om kollar mig i ögonen och säger Mamma jag älskar verkligen dig!!
ja blev helt tårögd för de kom så spontant och de kom verkligen från hans hjärta!!!
Min gullunge!!!

älskar min familj suuuuuper mycket!!!
i morgon är det lördag!!!!!! JIPPIE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela