missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

trevlig eftermiddag

Publicerad 2011-02-20 12:02:56 i Allmänt

Japps vi hade en trevlig eftermiddag igår, var iväg på en liten tripp och det var kul, kände mig riktigt riktigt levande igen på nått konstigt sätt!!!! härligt var det ialla fall!!
dock avslutades väl inte kvällen lika underbart, hade blivit lite missförstånd där upptäckte jag ganska snabbt.. men jag hoppas att det löser sig.

vad händer annars i dag då? inte särskillt mycket faktiskt, känns som ja e på väg att få nackspärr eller nått sånt för de spänner till rejällt när ja vrider på huvudet inte kul sånt där.. hatar nackspärr. Känner mig oerhört spänd i hela kroppen och skulle behöva ha en avslappnande helkroppsmassage. Det vore riktigt fint det!!

well well...

hoppas alla får en riktigt fin söndag i det fina vädret som är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela