missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

styr snart bilen mot mitt lördags mys..

Publicerad 2011-02-19 11:07:10 i Allmänt

Åh det är äntligen lördag, jag har verkligen längtat!! ser fram emot den här dagen och vad den kan tänkas erbjuda!! fast jag måste erkänna att jag är faktiskt nervös...
men spännande och lite mysigt ska de minsann bli...
vet inte riktigt vad ja ska skriva just nu.. magen känns ostadig och hjärtat dunkar.. herregud det är ju några timmar vkar tills jag är där men ändå :p nervöst nervöst nervöst..
ja ja ska kolla lite vägbeskrivningar och adresser för gpsen så jag hittar dit åxå..
ha en riktigt bra lördag allihopa!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela