missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

Onsadag 9/2-11

Publicerad 2011-02-09 12:19:48 i Allmänt

gud jag har verkligen idetorka till mina rubriker nu för tiden,
igår var jag sååå jä*la duktig måste jag säga.. Vaknade drack kaffe kolla mail facebook m.m se gick jag ut och skottade hela garageuppfarten och kevin skottade vid brevlådan och gången till huset, sen till affären handlade lite grejjor som han skulle ha med sig till ski i sunne i dag när de har friluftsdag, hem gjorde "tysk soppa" med potatis purjolök och frigadeller GOTT GOTT, sen diskade jag, slängde i en tvättmaskin och diskade lite till hängde tvätten slängde i en maskin till ut med donna och kevvan å lekte lite i snön diskade upp de sista hängde sista tvätten och sen var jag helt totalt slut, men tog mina sista krafter till att städa köket, spis ugn m.m
Sen halvt däckade jag i soffan och efter ett tag kom kevin med kladdkaka och frågade om jag ville ha så vi frossade lite i det åxå :D han var så söt plutten, även om ja halvt fick cp ryck på han tidigare när ja bara ville ha en lugn stund och han tjatade å tjatade och tjtade om något som ja inte ens minns vad det var.

men han är go min underbara son!! Visst han har sina brister men vilken människa har inte det??

Kevin hade ju en hel del upplevelser utöver de "normala" när vi bodde i karlstad i lägenheten där, och han berättade både det ena och det andra vilket ibland var lite läskigt.. sen när vi flyttade hit så slutade det och han började tränga bort de och ville inte veta något mer om det.. häromdagen så kom han till mig och sa
"mamma en del säger ju att när det kommer en ande så blir det kallt.. och jag brukar tänka på de när jag öppnar källar dörren för där nere e det alltid kallt.. fast jag vet ju att det inte är för att de kommer en ande varje gång man öppnar den dörren :D"

han har att tankar han min plutt!!

I morgon börjar han på "gymnastik/akrobati" eller vad man ska kalla det. Jodas pappa är utbildad lärare i akrobati/gymnastik eller vad man nu kallar de så han ska ha de varje torsdag i gympa salen på kevvans skola så de blir kul och kevin verkligen längtar efter att få börja och lära sig göra volter m.m han tycker de ska bli skit kul rent ut sagt!!

nej nu får ja nog fylla på med lite kaffe och kanske ta mig en bulle till åxå.

ha de bäst

puss å kra piff och puff

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela