missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

nervöst...

Publicerad 2011-02-12 16:07:11 i Allmänt

Japps de e lite nervöst här idag.. Håller på och lagar till en köttgryta på ett helt nytt recept som ja fått av En släkting till Adreas som är kock.. nervöst och liute spännande.. jag är  ju verkligen ingen höjdare i köket och har flertalet ggr misslyckats med att följa recept.. haha men de ser lovande ut och det luktar framför allt lovande!!!

annars då..? inte myckt håller på å läser min bok "fråga dina vägvisare" och den är riktigt intressant med lite roliga övningar m.m så de blir att fortsätta läsa den..
överdrivet mycket snö ute som inte verkar ge med sig och försvinna bara fortsätta att växa i drivorna.. blä!!
vill ha vår och sommar nu..

hade fått ett mail från en kvinna som heter Kerstin i dag när ja kollade mailen åxå.. ja mailade henne för ganska länge sen och vi hade lite mail kontakt och sen var de inte så mycket mer.. men nu hade ja fått ett mail av henne.. så vi  får se vad hon svarar på det jag skrev :)

det blir som de blir och som de e meningen att bli just nu så..

hoppas alla har en riktigt riktigt bra helg så här långt!!

Puss och kram bussreklam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela