missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

Måndag.

Publicerad 2011-02-07 11:59:31 i Allmänt

Japps ny vecka nya utmaningar!! Idag blir de nog ganska fullt upp tror jag, ska tina köttfärs, fixa potatisen köpa purjolök och försöka få till en sk. "tysk soppa" som mamma brukar göra den är bara sååååååååååååååå himla god och jag älskar den och kevin älskar den åxå, hoppas bara att den blir bra.. Jag har ju aldrig gjort den där soppan förut så..

Annars då?? det händer ganska mycket men ändå ganska lite...
Har nedräkning mer eller mindre tills 1-3eapril då ska jag och Carina åka till Englagård igen!!! åh vad jag längtar!!!! ska bli enoooormt spännande och skit kul faktiskt. Helge kommer dit åxå så de ska bli extra kul å få träffa honom igen :D

Igår var min goa underbara vän Prem Lavanya Jansson med i expressens söndags bilaga!! en bra artikel!!

nej nu blir de inte så mycket mer skrivande för dagen har som sagt lite att fixa med idag hej svejs

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-04 14:43:29

allt bra med dig Petra? Kram eva

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela