missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

Lördag... eller söndag eller kanske torsdag!!

Publicerad 2011-02-05 15:25:03 i Allmänt

Jaaa alltså idag e de ju lördag och jag har tidigare idag handlat och gjort en smörgåstårta, tagit mig en iskall Falcon 5,2a och nu sitter jag här med hårfärg i håret och ser glad ut!!!
Var visst ett tag sen jag bloggade såg jag men de har varit lite att göra här hemma, Andreas har ahft lunginflammation så jag har haft fullt upp. laga mat hugga ved bära in veden elda diska laga mat diska igen å jaaa allt som hör till hemmet lixom, men han har varit totalt utslagen så jag har faktiskt tyckt riktigt riktigt synd om honom. men förra helgen ringde vi rådgivningen för han fick enormt hög feer och morgonen efter så fick han en tid på vårdcentralen så de var bara att kliva upp i ottan typ å åka mot torsby..
det var sååå himla komiskt faktiskt för läkaren han fick var en 45 år äldre version av andreas.. kal på huvudet och långt skägg hahaha de var jätte komiskt. men han fick penicillin och nu börjar han bli betydligt mycket bättre, uppe å går å eldar å grejjar igen :D

MM måste bara säga att varm och kall--Vinet är enormt gott med smak av äpple och kanel, kanske inte låter super duper gott men det är det faktiskt.. sitter med ett glas just nu å stinker hårfärg men ja e glad för det :D

Åh jag längtar tills i april, mer exakt 1-3e april.. då ska jag och Carina åka till englagård på tarot kurs ska bli enormt kul!!! ser verkligen fram emot det.
well well..
igår var ja i karlstad med kevin, hade inte tänkt stanna så värst länge pga vägen hem e ganska jobbig att köra när de blir mörkt så ja släppte av kevi9n hos pappa och hälsade lite på mamma och pappa å så fick jag träffa goa goa Zeritha som åxå var där å hälsade på, henne har ja itne sett på månader och ja fick en goooo låååång varm kram!!! efter de ringde jag Vivi och tänkte kolla om hon hade tid med en snabb fika, var ju typ 100000 år sen jag träffade henne <3 saknar!!! hon svarade inte så då ringde jag Lena Amnell och hon hade tid ialla fall, träffades på bergvik och satt å tjöta och pratade och hade det allmänt trevligt och vips så fick vi syn på Louise werme åxå så hon kom och gjorde oss sällskap. pratade om typ 1000000 saker och de var faktiskt väldigt "befriande" eller hur man ska beskriva det. det var härligt att få se och träffa dem  båda har saknat dom!!
Underbara goa ni!!!

nej nu e de dags att göra lite nytta här omrking :D :p

have a nice day because i will!!

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2011-02-06 11:44:38

Skönt att andreas är på bättringsvägen.. hehe ja lite komiskt med läkaren.. hoppas du kommer in snart igen... kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela