missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

konstigt uppvaknande

Publicerad 2011-02-13 13:08:15 i Allmänt

jaaa de kan man lugnt säga, har sovit sjukt dåligt i natt har vaknat flera gånger av att ja haft ont i ryggen och ja har konstaterat att jag verkligen verkligen behöver införskaffa en ny säng, för den ja har nu är ju några år gammal  och den börjar nog  förklara att den har gjort sitt tror jag... Ja ja uppvaknandet ja fick var inte mycket bättre det inte, vaknade å kände att magen var lite lätt i uppror vilket den fortfarande är känner ja..  satte mig upp i sänge och kände hur hela rummet snurrade till.. USCH!! la mig ner igen vände mig om i sängen och rummet snurrade än en gång..  har varit med om en liknande grej förut och då blev jag sjukskriven en vecka pga att balanssnäckorna var i obalans eller vad de nu hette.. tror de hette så ialla fall.. dock var det värre då och det är verkligen INGET jag vill vara med om igen, men hela kroppen känns lite konstig så de blir att ta det väldigt lugnt nu för ja ska ju hämta upp kevin vid tågstationen i sunne kl 16.43 så innan dess får de faktiskt lov att lugna ner sig så ja kan åka dit i lugn och ro :D får bli att åka i god tid så ja har tid på mig och kan ta de lugnt :)

ja ja nu ska ja surfa vidare och läsa lite bloggar och fixa på facebook m.m

kram kram

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2011-02-13 16:59:40

ja de där lät inte alls bra..hoppas de blir bättre under dagen.. =) kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela