missdes

här kommer jag dela med mig allt möjligt, glädje, sorg, hundträning, medialitet/andlighet, tankar funderingar ja allt som på något sätt o vis berör mig oavsett om det är negativt eller possitivt.. enjoy och lämna gärna ett litet fotavtryck när du är här ;)

idag har jag bestämt

Publicerad 2011-02-15 13:38:06 i Allmänt

att det ska bli en bra dag!! i morse när kl. ringde så bestämde jag och kevin oss för att ta oss en liten extra nap, och sov ca 15 minuter extra.. gött var de!!
Sen ännu härligare kändes de är vi kom ut och skulle vänta på skolbussen och ja insåg att shit f*n attans jä*la bananer jag tror vi missat bussen.. men de hade vi inte gjort den var åxå sen.. tack och lov!! och NEJ det berodde inte på att vi tog oss en extra nap som gjorde att vi blev sena till bussen..
men de som ändå var härligt är vi stog där ute var att vi kunde konstatera att det faktiskt börjar bli ljusare även på mornarna och inte bara på eftermiddagarna vilket är helt underbart!! tacka vet jag den ljusa årstiden!!!

Snart är det vår och sen kommer den underbara sommaren som jag bara vet kommer bli helt fantastiskt härlig!!!

åh vad ja vill ha nån form av "medial lekträff" haha av något slag, att man träffas några stycken och gör lite behandlingar på varandra och tonar in och busar. vore sååå kul och jag vill jag vill jag vill det nu!!

sen vill jag ut och skaka rumpan på dansgolvet åxå saknar det.. har nog inte varit på krogen på hmmm drygt ett år tror jag!!

well well det blir när de blir och ja har ju faktiskt mer eller mindre en "skaka rumpan dejt" med gurkan i mars!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra Ohio

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela